Z życia portalu
Wiadomości mieszkaniowe

RynekPierwotny.pl wzmacnia zespół i planuje duże zmiany

RynekPierwotny.pl wzmacnia zespół i planuje duże zmiany

27 maja 2020


Oddaj swój głos!

Średnia ocen 4/5 na podstawie 9 głosów


Z początkiem kwietnia szeregi portalu RynekPierwotny.pl wzmocnił Michał Reda, który objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju Produktu.

Z początkiem kwietnia szeregi portalu RynekPierwotny.pl wzmocnił Michał Reda, który objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju Produktu. Będzie on odpowiedzialny za zmiany, które serwis planuje wdrożyć w najbliższym czasie w obszarze komunikacji i rozwiązań dostarczanych użytkownikom.

Michał Reda to manager z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu i skalowaniu produktów cyfrowych. W swojej karierze prowadził lub wspierał rozwój platform i aplikacji edukacyjnych, marketingowych i e-commerce. W ciągu ostatnich dwóch lat był odpowiedzialny za wprowadzenie i skuteczne skalowanie sprzedaży nowej marki D2C na rynku zdrowia. Ma także doświadczenie w prowadzeniu badań rynkowych, warsztatów z projektowania innowacji oraz pracy w oparciu o praktyki growth marketingu.

Do jego obowiązków w Rynku Pierwotnym będzie należało zarządzanie pracą działów: marketingu, obsługi klienta oraz przeformułowanie i optymalizacja procesów związanych z komunikacją a także wdrażanie wysokiej jakości produktów dedykowanych użytkownikom.

Przyjście Michała to dopiero początek dużych zmian, jakie planujemy wprowadzić w najbliższym czasie. Pozycja rynkowego lidera cały czas wymaga od nas wsłuchiwania się w potrzeby klientów oraz partnerów a tym samym optymalizację dotychczasowych działań. Mamy wiele ciekawych pomysłów, które chcemy zaproponować rynkowi. W tym celu musimy przeorganizować i wzmocnić wewnętrzne struktury, aby dostarczyć najwyższą jakość opracowywanych rozwiązań.” – tłumaczy Grzegorz Kurowski, Prezes Zarządu Property Group Sp. o.o. – wydawcy portalu RynekPierwotny.pl.

W ramach zmian serwis planuje przebudowę działu marketingu, stworzenie nowych działów growth i product oraz optymalizację procesów komunikacyjnych z użytkownikami. Jeszcze w tym roku planowane jest wdrożenie nowej odsłony serwisu, której celem jest lepsze dopasowanie ofert deweloperów do wymagań użytkowników.

 

* Zdjęcie wykonane przed wprowadzeniem obostrzeń związanych ze stanem epidemicznym na początku marca 2020 r.


Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami z rynku pierwotnego, polub nasz fanpage Mieszkaniowe Inspiracje


Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij go!


Kategorie

RedakcjaRedakcja

Redakcja portalu RynekPierwotny.pl to ludzie pełni pasji i zaangażowania.